Onsdag

Detta är den enda bilden som togs igår.

Det var en lång dag, jag kommer inte ljuga. Klockan 07:30 ringde klockan så att vi skulle hinna äta frukost innan transferbussen gick.

Jag kunde inte äta en tugga, mådde så sjukt illa. Tror aldrig jag mått så illa (förutom när jag var gravid eller magsjuk) ni vet när man mår illa för att man är nervös. Dels var jag nervös för flygningen men den kändes som “a piece of cake” om man jämförde flygningen med att flyga med öroninflammation. Jag hade på kvällen innan läst skräckhistorier om detta så var väl förberedd på att det skulle göra så jävla ont. Därför jag mådde så jävla illa.

Bussresan till flygplatsen var förjävlig. En kilometer till och jag hade spytt i Veras keps. Alltså jösses så dåligt jag mådde.

På flygplatsen var det kaos, så mycket folk och det var varmt. Men det gick ändå ganska snabbt. Vi gick på planet men fick vänta en stund för att få grönt för att lyfta.

När det bar iväg var jag redo med min klubba och nässpray. Det gjorde så satans jävla ont, kändes som huvudet gick i bitar. Men jag är stolt över mig att jag tog igenom det. Resten av flygresan var förbannat jobbig men försökte fokusera på annat o hålla humöret uppe för Veras skull. Gick okej tyckte jag.

Landningen var förjävlig + att planet vara skakade o guppade. Gjorde så jävla ont och var så jävla läskigt.

På backen kunde jag äntligen andas ut. Kändes som en sådan lättnad, jag kunde äntligen andas ut.

Att flyga med öroninflammation är inget jag rekommenderar någon, men måste man så måste man.

Förövrigt somnade Vera 10 minuter innan landning i Simons knä, alltså hur söt😍 hon skötte sig exemplariskt under hela resan måste jag säga. Så stolt över henne!

Bilresan hem kändes som en evighet, vi kom hem strax efter 20 och kl 21 hade jag fått jourtid hos läkaren. Det gick bra men han var jävligt våldsam i örat och kändes inte alls som han lyssnade. Plus att det typ var jag som förde samtalen... fast han var läkaren? Så ointresserad på nått sätt.

Fick droppar utskrivna som jag ska ta istället för den grekiska medicinen. Men när vi skulle hämta ut dom hade han inte skrivit ut dom...... alltså ibland blir jag bara så jävla sur på människor. Alltså verkligen sur! Allt blir så omständigt när man inte kan sköta sitt jävla jobb som man ska... orkar inte.

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229

SEMESTER

En skål för det är SEMESTER!!!!!!🎉🍷 whooopwoop✌🏻 nu jävlar är jag taggad på allt skoj vi kommer hitta på under semestern!
Det är bra några dagar kvar till Grekland nu, asså flygnerverna börjar komma lite. Jösses. (Nu var det ju inte de inlägget skulle hända om Anna...)

Jag fick sluta lite tidigare idag, runt 12 tiden hämtade Simon mig. Vi åkte hem och åt lunch och sen packade väskorna till mamma.

Vi bestämde oss sent igårkväll att vi skulle åka till mamma idag efter jobbet så skulle jag o Vera sova här, medan Simon åkte hem o jagade.

Jag övningskörde halva vägen, gick kanoners✌🏻💪🏻 känner mig kung!

Framme hos mamma myste vi inne, kollade fotbollen och när vädret sprack upp så gick vi ut. Vera var nyfiken (men nästan rädd) för fyrhjulingen. Sötan asså

Mamma hade fixat kul mat, som man fick plocka ihop själv i en liten låda som man sedan ställde på grillen. Alltså så sjukt gott var det 🤤 kommer vi nog göra hemma framöver skulle jag tippa på!

Så trevlig idé!

Vi stannade på vägen hot för att fota min outfit men när jag hade fört över bilderna till mobilen tog jag av nån anledning bort dom igen innan jag hann spara dom och nu är batteriet i kameran dött. Lyckat.. får väl lägga in de i datorn imorgon istället. Måste ändå tömma minneskortet innan Grekland, såklart! ✌🏻 nu måste jag sova, Vera snarkar som en stock bredvid mig.
Imorgon blir det släktkalas och tvätta, yeahy!